joi, 3 iulie 2008

Primul salau de anul asta!!!!!!

Caldura de-ti vine sa-ti iei campii si la pleci acasa....oriunde-de-o fi asta. Maine am examen la urgente chirurgicale.....Nu am citit nimic,cu toate ca e putin....nu am citit....e ultimul examen...mi-e cald.....Ma duc la pescuit..........iau o dala din parcul copiilor in fund si dau.....si schimb shad-ul....si dau....si bag un gliter....si dau......S-a mai dus soarele un pic si un grup de avati s-a protapit sub salca sub care , cum v-am mai zis, dau.Si iara dau........Mai incolo un grup cam etnic tot sta in jurul unuia care da la rotativa.......numai de n-or veni la mine sa ma plictiseasca....Continui sa dau....Nu mai sunt atent,ma gandesc la pastravi.....la cleni, la raul de munte.....la gradina cu capsuni.....Schimb twister-ul.....si DAU.Avatul sare......dar nu la momeala mea......gandurile-mi zboara .....sus de tot....Vine etnicii....Vorbesc cu ei de complezenta,doar,doar or pleca.....Suna telefonul.....sunt in plin proces de recuperare...bag mana in buzunar raspund,iar undita se agata.......vorbesc intr-o doara incercand sa dezgat undita din buruieni.......si trag iarasi ......se zbate...mai trag ....E PESTE....."Trage pestele, trebuie sa-nchid,PA"........E ceva acolo....Neamurile indienilor agrega in jurul meu.....Vreau sa pleca......Vreau sa-mi traiesc singur aducerea la mal a acelui ceva .....E salau.....Unul cum nu am mai prins......Il tin in mana,sus,pe alee cu un ochi pe el si cu un ochi la cutia cu twistere langa care stau vre-o 2 din cei mentionati mai sus holbandu-se la ele..........Gata .......Sunt cu salaul mau........are vre-o 800 de grame........al doilea din istoria mea de pescar la plasticaraie.........Il tin.....Poate nu ar trebui......Totusi, il tin.......

Niciun comentariu: